V Ružomberku sa začala nová éra Zákazníckeho servisu spoločnosti Mondi. Projekt, zameraný na centralizáciu služieb, získal konrétnu podobu 27. júla minulého roka, keď bolo rozhodnuté presunúť všetky kompetencie z Viedenskej centrály do Ružomberka.
Popri mnohých krajinách, ktorým už dlhé roky naši zamestnanci zákazníckeho servisu v Ružomberku úspešne plnia požiadavky ohľadne spracovania objednávok, sa k nim len nedávno presunula zodpovednosť aj za iné významné trhy.
A tak od augusta 2023 prebiehal v Ružomberku nábor pre nemecký, rakúsky a švajčiarsky trh a postupne sa pridali pozície pre kandidátov so znalosťou taliančiny, španielčiny aj francúzštiny. Výsledkom bolo prijatie 15 nových zamestnancov v priebehu šiestich mesiacov, ktorí majú skvelú jazykovú výbavu.
Ľuboš Uhliar, riaditeľ Zakazníckeho servisu Mondi SCP je so svojím novým tímom spokojný. “Doterajšie výsledky a reakcie od kolegov, obchodných partnerov a nových zamestnancov sú veľmi pozitívne. Tímový prístup, vysoká odbornosť a podpora zo strany vedenia, nám už dokonca aj priniesli ocenenie v Mondi SCP za prvý kvartál roku 2024 a prestížnu cenu “Cutomer Impact Award 2024”, dodal.
Nové centrum zákazníckeho servisu v Ružomberku tak prinieslo nielen zvýšenú efektivitu, synergie, ale aj nové pracovné príležitosti do nášho mesta a regiónu. Taktiež sa posilnila kvalita služieb poskytovaných spoločnosťou Mondi SCP.
© 2024 Žijem v Ružomberku Ochrana súkromia