Na včerajšej tlačovej konferencii MFK Ružomberok pred jarnou časťou sezóny 2024/2025 generálny riaditeľ Ľubomír Golis priblížil aj veci, ktoré sa bezprostredne nedotýkajú len športového chodu klubu.
„Pracujeme na nejakých novinkách, na zvýšení klubovej identity,“ začal hovoriť vrcholný funkcionár. „Chceme si pripomenúť naše doterajšie úspechy aj prostredníctvom banerov na štadióne. Pripravuje sa na tzv. predzápasová intro show, čo už je bežné u viacerých klubov. Chceli by sme ju spustiť teraz v nedeľu. Ďalej završujeme proces vzniku klubového maskota, ktorým bude medveď, čo je také typické pre Ružomberok. Fanúšikovia už aj vybrali meno, ku ktorému sa pravdepodobne prikloní i vedenie klubu. Mal by sa volať Čebro. Ešte zostáva otvorený termín, kedy sa maskot prvý raz objaví na štadióne. Je však zámer, aby to bolo čo najskôr.“
Do hlasovania sa zapojilo 290 ľudí. Čebro dostal 41 percent hlasov, Ružo na druhom mieste 31 percent a Liptoš na tretej priečke 13 percent.
Ružomberský klub sa bude snažiť aj ďalšími krokmi prilákať čo najviac ľudí do hľadiska. „Chceme divákom počas zápasov vytvoriť väčší komfort, tiež zatraktívniť ich pobyt na štadióne rôznymi aktivitami. Máme svoje plány aj čo sa týka gastro ponuky,“ doložil Ľubomír Golis.
Foto: MFK Ružomberok
© 2025 Žijem v Ružomberku Ochrana súkromia